onsdag 1 februari 2012

In the middle of our street.

Har precis smällt i mig min middag bestående av två mackor och en smoothie. Men jag ska inte klaga, det är ju gott ju! Ikväll är det träning, därav den tidiga middagen. 18:45 är det samling och då blir det förmodligen löpning i spåret om det inte är för halt. Men jag har ju mina dobbar, so it's all good!

 Sitter förövrigt och drömmer om sommar. Tänk vad härligt att åka iväg till ett varmt vackert land och ligga på stranden, bada i turkosa hav och äta god mat? Åååååh får typ gåshud. Är riktigt svintaggad på USA nu. Det kommer bli så himla nice. Hohohohohoho.

 kan ni göra några "konster" med ansiktet? typ lyfta på ögonbrynet eller så? jag kan lyfta upp min överläpp, dock mycket bättre än vad bilden visar. och jag kan göra en fyrklöver med tungan och jag kan också lägga tungan på sidan, med både vänster och höger sida mot gommen (det där lät lite komplicerat, får visa någon gång). att jag kan se allmänt ful ut är ju en annan femma. men hursomhelst, är inte det konstigt egentligen - att vissa kan göra vissa grejer medan andra är inte alls kan göra samma sak? dagens smartaste fundering från min sida tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!