onsdag 1 februari 2012

Lever livet till fullo.

Idag är jag zuperbloggare igen så jag har faktiskt tidsinställt inlägg! Fedt k00lt tänker ni. Jag ba äääsch va väl ingeeeeee.

 Nämen hörni, detta är det sista inlägget jag faktiskt sitter och skriver just denna stund innan träningen, så ni får klara er med icke-skrivande-i-stunden-inlägg. Funkar väl. Ni ba NEJ HUR SKA JAG KUNNA ÖVERLEVA???? Om ni överlever till typ halv tio så lovar jag er att jag kan liva upp er igen. Vilket självförtroende man har idah då!!!! :-) Master är vad man är liksom. Är man så är man helt enkelt.

 Nog om mina master-känslor. Idag är det skype med Anzo som står på listan! Blir gött att få höra vad hon har haft för sig. Måste erkänna att jag saknar min syster. Precis när vi hade slutat bråka och faktiskt blivit vänner och VÄXT upp så reser hon bort. Känns ju bra. Hiho, nämen jag är faktiskt väldigt avis på henne. Jag vill också ut på äventyr!

 Nä nu tycker jag att det här inlägget började handla lite väl mycket om Anna. Jag sitter här och ska klä på mig lite träningskläder snart. Nu ska det springas! Kan ju även säga att jag är master på smoothies. Verkligen kungen of all times. Nu ska mitt självgoa jag ta och stänga ner datorn för ett tag. Hej med er.
Måste ta en närbild på mig själv för att verkligen få med varenda bit av skönheten jag besitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!