söndag 5 februari 2012

That's the way the cookie crumbles.


Idag har jag idomin på mig breeeeeeeeeeeeh's. Nä. Eller jo jag har ju på mig idomin, men jag lovar er att det är bara för att jag är grovt svintorr om mina läppar. Gör hosta läpparna torra? Man undrar ju. Det här modet som fjortisar hade förut, när man satte ett ton idominsalva på läpparna - det har jag alltid undrat över. WHATA HELL IS UP WITH THAT LIKSOM????? Så, jag klargör alltså att jag kommer vara hemma hela kvällen och kan få ha hur vita läppar jag vill om de lindrar min torrhet.

 Sushin då. Ja alltså det var ju typ därför jag följde med mamma på denna biltur. Vi åkte först till Panduro och köpte lite lim och magneter till min vägg, sedan bar det av till Rusta och sen till mataffären. EFTER detta, så åkte vi iväg till sushi-restaurangen i Vallentuna. Tror ni inte den är stängd i två veckor då, och öppnar inte förrän den 7e februari. Alltså jag blir så arg. För att jag tänkte först köpa i Täby, där på Sawadee, och lämna det i bilen medan vi handlade mat - med det gjorde jag ju självklart inte. Aja, får lite kycklingwok snart så det blir bra ändå. MmmMMmmMmmmMmMm kycklingwok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!