torsdag 2 februari 2012

Wasting your emotions.

Jag skulle säga att 99.9 % av alla som läser den här bloggen har facebook, och kommer därför förstå vad jag pratar om. Okej. Alltså den här tidslinjen?????? Facebook sa att alla skulle få den inom ett par dagar, för typ 2 veckor sedan. Jag är mycket glad över att jag inte har fått tidslinjen, den är svinirriterande enligt mig. Blir helt förvirrad av den. Men nu bara för att jag säger det så kommer jag säkerligen få den, därför skulle jag bara vilja tillägga - *peppar peppar*

 Min hals har börjat strejka. Så fort jag pratar blir jag hes, det kliar så jag måste hosta och då låter det alldeles förfärligt, och till och med om jag skrattar så blir det liksom "hostskratt". And I don't like it. Så därför ska jag inte träna idag eller på fredag, utan spara mig till cupen i helgen! Det kommer bli svinroligt. Frejcupen ska vi spela, hemmacup och grejer!! Kom till Vikingavallen och titta när vi krossar alla!!!

lite morgonsnygg sådär (här visar jag ju också ett av mina ansiktstricks!):


HÄR ÄR EN MYCKET BRA LÅT men ni skulle också kunna få säga några bra låtar som jag ska fixa till min iPod, har lite idétorka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!