lördag 4 februari 2012

You da one.

Vad skönt att få sova ut! Sitter och tittar på friends. Längesen! Åh kära friends.
ser ut som jag har grumliga ögon? promise, they're clear like a crystal.

 Igår var jag med Maja hela kvällen! Vi åkte hem till henne efter skolan och käkade kebab & pizza, myste och pratade. Sen tittade vi på film också, Honey 2 hette den. KILLEN I DEN VAR JÄTTESNYGG OCH HUR SÖT SOM HELST. ÅÅÅÅH DESSA MÄNNISKOR SOM ÄR SÅDÄR UNDERBART VACKRA, JAG BLIR HELT KÄR!!! 
 Tog tåg + buss hem och träffade några killar på vägen hem från bussen som var lite halvt påverkade och skulle till en fest. De höll på att bli överkörda. Skojar inte. De ställde sig FRAMFÖR en buss. Så som den snälla människan jag är följde jag med dem till den busstationen de faktiskt skulle till, för att jag kände att om de blir överkörda.. Asså nej, det går inte liksom. De ville ha med mig på festen och de trodde jag var sisådär 18-19 år. MEN jag kände att jag kan inte krascha festen. Trevliga var de i alla fall!

 Jag ska dricka massa te idag! Och knarka C-vitamin och sån där Enchinagarn (eller vad det nu heter). Jag hostar lite och har liiiiiite ont i halsen, men det ska nog gå bort för ikväll ska jag köra järnet. Ååååh vad jag är taggad. Brinner i hela kroppen så fort jag tänker på det. Krossa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!