lördag 31 mars 2012

Awake my soul.


HEJ mina kära.

Mycket har hänt på mindre än fyra timmar. Matilda och jag har ätit frukost, spelat super mario (åh det spelet finns alltid i mitt hjärta) och mamma och jag har även skjutsat hem henne så hon kunde äta restauranglunch med sin familj och  vi har åkt till gymmet! Och tränat så att svetten bara rann överallt och fettet brände. Och nu har jag städat lite i mitt rum samt bäddat sängen, och ligger nu och stökar till den igen. Och jag har ricinolja i håret. Måste säga att man inte blir sådär supersnygg i håret när man har det i. Blir liksom så fettigt och äckligt. Och jag hade dessutom bulle igår, sov utsläppt och satte upp det i en bulle när jag tränade så det är inte liksom finlockigt längre.

Idag kommer Mariapia hem! Och Pierre kommer över på middag, och mormor också. Så vi blir dubbelt upp idag. Vi blir SEX, inte TRE. Trevligt med lite nya personer i huset. Och Maria har även med sig ett par jeans och två väskor till mig. Hon är ju gölli hon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!