torsdag 8 mars 2012

Forgive and forget.

Goder morgon goder morgon. I natt har jag sovit mycket gott, as always. Men dock lite för lite tror jag. Gick och la mig typ elva, går upp sju. Det blir......... åtta timmar, och ska man inte sova typ nio timmar när man är ungdom? Nåväl, inte hela världen, jag ska gå och lägga mig lite tidigare idag helt enkelt.

 Idag är det bild som första lektion, ganska lugnt. Sitta och chilla med en penna i handen liksom. Vi har jobbat med så kallade parafraser, man ska göra om en tavla till sin egen. Jag valde en Picasso-tavla och HERREGUD. HAHA. Och nu har min bildlärare satt upp den i skolan, för att försöka skämma ut mig ännu mer liksom. Men mig gör det inget, den är bara så oerhört ful. Kan ta kort på den idag så får ni se! Jisses amalia.


Idag ser min outfit ut såhär, har dock håret nersläppt. Blev en gammal bild, är helt enkelt för lat för att posa till en "outfit-bild". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!