lördag 10 mars 2012

Glöm inte bort att kärleken alltid tror på dig.

Jaha då har man gjort dagens första gärning, och klockan är inte ens elva!

  Min goda gärning är då att jag har bakat scones. Vaknade vid tio i nio och tänkte "nu när Maria är hemma så ska jag lyxa till det!" så jag gick upp och satte på ugnen och smetade ihop en deg, dukade fram, tände ljus och väckte min kära mamma och storasyster. Nu har vi ätit klart och mumsigt var det.

 Dagen till ära ska spenderas med Elin! Även kallad biffen och nasse (= naffen). Hur som helst. Vi ska åka till teeeeby och kolla runt lite, fika och titta på bio. Det blir ingen melodifestival för min del, men jag är inte så insatt om jag ska vara helt ärlig. Haha alltså tänk om Björn Ranelid vinner, vilket skämt.
 Igår köpte mamma Melodifestival-skivan till sina små 6åringar på jobbet så att de kan dansa, men igår var det vår tur att dansa till den! Både mamma, jag och Maria rockade loss till Euphoria i köket. Herrejösses, tänk om någon såg oss.. Jag tror i alla fall Euphoria vinner i kväll, vi får väl se vem som vann när jag kommer hem i kväll.

 Lyssnar just nu på Thomas di Leva. Härliga Thomas. Rubrik inspirerad av Thomas bidrag till Melodifestivalen. Nej nu ska vi inte göra narr av honom, han är säkert jättegullig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!