torsdag 29 mars 2012

Grace in your heart.

Just nu sitter jag och lyssnar på Mumford & Sons medan pappa gör mat åt mig. Korvomelett blir det dagen till ära. Sitter nog finfint i lill-magen min. Jag har också tittat på det tolfte avsnittet av one tree hill nu. Alltså bara ett kvar. Ett. Och sen är det föralltid slut. Ett avsnitt kvar. Jag vill verkligen verkligen se det men samtidigt inte. Det är liksom slutet på en era. Jag vill inte att det ska ta slut. Det smärtar mitt hjärta något så enormt att ni förstår inte. ONE TREE HILL - SLUT?! Nej det går bara inte. Åh åh jag blir bara helt galen när jag tänker på det här. Liksom ledsen. Usch och fy.

 Pierre ska ta med Entourage till mig på lördag, så jag har en ersättare (okej, jag har ju faktiskt fortfarande Gossip Girl, Grey's Anatomy, Friends, Cougar Town, Depserate Housewives, Vampire Diaries..) till min favvis. Men det kommer aldrig gå att ersätta One Tree Hill. One of a kind. Åh bara bäst.


kolla vad de har förändrats. (funderar på om de har klippt in nathan i första bilden? han har samma tröja som han hade från typ säsong 8? hmmm)  och jag blir jätteledsen för att höll jag på att skriva, men det kan jag ju inte göra - finns ju folk som inte har sett säsong 9!

1 kommentar:

  1. Tro mig jag förstår.. Det var ju trots allt jag som satte dig i OTH-träsket. Och jag skulle inte vilja sitta någon annan stans! Så jävla bäst.

    SvaraRadera

Kommentera här!