tisdag 20 mars 2012

Impossible.


Sitter och försöker komma på en kärleksdikt på engelska som ska lämnas in imorgon. Går ju sådär om jag ska vara helt ärlig. Tycker rubriken beskriver vad jag tycker om detta rätt bra. Jag tycker om att skriva, men när det begränsas så MYCKET så stänger skrivar-musslan sig. 
 Den ska se ut såhär: 
  1. Ett substantiv
  2. Två adjektiv
  3. Tre verb
  4. En känsla
  5. Repetition av 1an eller en synonym till det
Min dikt ser just nu ut såhär:
  1. Ingenting
  2. Ingenting
  3. Ingenting
  4. Ingenting
  5. Ingenting
Så det går ju... braaaaaaaaaaaa. *not* 

 Nåväl ska lyssna på lite musik och få lite inspo. Har träning om två timmar så jag har laddat med en massa energi här men nu är jag mätt som ett svin. OKEJ KOM IGEN DIKTEN LET'S FIGHT

Idag får ni mig x 8


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!