torsdag 1 mars 2012

JAG HAR FÅTT EN NY ÄLSKLING


Inte för att jag hade någon innan men.. Heh. NÅVÄL. Denna kudde är min nya favvis. Den är så mjuk och fin och stor och underbar. SÅ HIMLA FIN OCH BRA. Jag gillar den starkt. Kärlek vid första ögonkastet! Ser ni på första bilden hur totalt galen jag är? Så glad är jag! För den är så mysig. Också har jag köpt en stor lykta och en typ kanna/vas som jag ska ha blommor i. När mitt rum är helt finito, oj vad det kommer vara fint då.

Nu åker jag och mamma (juste, jag är hemma nu) till sjukhuset och hälsar på mormor, sen iväg en snabbis till täby för att kolla på vita överkast på hemtex och också gå in på bikbok samt ginatricot för att titta lite. Såg en massa grejer i skyltfönstrena så att jag känner att det kommer bränna i plånboken. Men jag ska hålla i pengarna, så att jag kan spendera i USA. Men lite får man unna sig! Får se om jag kommer hem med något!

OCH VALPARNA DÅ. OMFG. JAG DÖR. Världens sötaste små korvar. De var ju bara en vecka, så dem var supersmå och enormt mjuka och gosiga. De såg inte ens än! Åh. Smälter. Ska ladda upp en massa bilder här sen, när jag fått in dem i datorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!