onsdag 14 mars 2012

Say goodnight and go.

Nationellt prov idag. C'mon we can do it!!!!! YEAHHHH. (Nej så taggad är jag inte. Inte alls taggad om jag ska vara helt ärlig).

 Men vi har ju i alla fall biologi. Tack gode gud till att vi inte har typ fysik eller kemi. Trots att jag "är bra på det" så är det SVÅRT. Man glömmer bort vissa grejer också!! Så det är mycket skönt med biologi. Lider med de andra tjejerna i laget som har fysik. Verkar som om jag drog det långa strået i stacken. Woooop. Eller jag och jag - min skola. Och vår spansklärare valde även att inte ha nationellt i spanska, ha ha! Skönt skönt skönt skönt.

 Klockan är tjugo över åtta och om exakt en timme MÅSTE jag befinna mig i skolan och 8.30 börjar två-timmarsprovet, men det är icke slut där. Sen är det en halvtimme (tror jag?) till för att skriva en labb-instruktion och seeeeeeeen någon vecka efter ska vi göra den labben som vi har gjort instruktion till och skriva en labbrapport. JÄTTEkul.

Nåväl. Hej med er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!