tisdag 6 mars 2012

Singing forever young.

IKVÄLL ÄR DET ÄNTLIGEN UTOMHUSTRÄNING. Åh vad jag längtat!! Det är  mycket roligare än inomhusträning, det är två helt olika sporter. (läs mer om kvällens aktivitet HÄR hihi)

 Ojdå promotar min tumblr än en gång. Herrejösses. Nåväl. Idag har jag pluggat konsumentkunskap. Så här såg det ut:


Faktiskt roligt pluggande för en gångs skull! Facebook, f.r.i.e.n.d.s och köttbullemacka med kall oboy. Nämen seriöst, idag hade jag ingen självdiciplin. Dock stannade jag med Maja efter skolan och gjorde matte i EN OCH EN HALV TIMME. Fast vi pratade ju rätt mycket med vår mattelärare också, så det var väl inte råplugg heeeeela den tiden, men vi var duktiga i alla fall! När jag kom hem så tänkte jag att jag skulle plugga konsumentkunskap men sa sen "ska bara skriva ett blogginlägg.... okej, men jag tittar bara på ett avsnitt friends.... okej, kollar facebook en stund då.... okej gör en post på tumblr". Men nu har jag pluggat en stund och känner mig väl lite sådär heltokejkommerintebliunderkänd-säker. Och det är bara ett läxförhör dessutom. Förr i tin' pluggade jag aldrig till läxförhör, för att det var "bara" läxförhör, men sen, typ i åttan, sa de att sånt räknas på betygen också, så jag började plugga på dem med. Jag och Maja kommer bli värsta pluggisarna nu på slutet <3 BARA EN HALV TERMIN AV GRUNDSKOLAN KVAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!