onsdag 28 mars 2012

Wake up to your face in the morning sun.

Jahaja, då var elevkonserten avklarad. Med både bravur och icke-braigt. Jag inledde ju med mitt solo och jag måste erkänna att jag var lite shaky så det blev inte topnoch. Menmen, shit happens och det tar vi inget extra för (som mormor brukar säga). Men sen tyckte jag det flöt på rätt bra. Var lite skakig på duetten också. Haha alltså jag kände mig inte nervös men min röst gjorde det?????? Nåväl. Inte hela världen. Vi avslutade "konserten" med Pumped Up Kicks, och det tyckte jag nästan var den bästa! Ska lägga upp på youtube någon dag så ni kan se.

 Jag sitter för övrigt med ricinolja i håret - tycker faktiskt det verkar funka! Kul kul. Och jag har varit på träning och ska duscha om sisådär en kvart (ricinoljan måste ju verka). Och när jag kommer ut från duschen ska jag se om senaste avsnittet av one tree hill kommit ut och äta lite glass. JAG HAR BLIVIT ONYTTIG IGEN?? Ätit både tårta, choklad, maränger och dessutom vitvitvit hönakaka istället för de traditionella grövre bröden. Nåväl det är väl inte hela världen, men jag ska bli lite nyttigare, men man måste få unna sig!!!

Skulle vilja avsluta detta inlägg med att säga: Majsan, underbara finaste Maja, grattis på 16årsdagen. Jag tycker om dig rätt superdupermycket faktiskt.




Kolla, får till och med min onyttighet i bilden. Grattis fina fina du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!