torsdag 22 mars 2012

We're soldiers and soldiers bleed.

Idag äre tääääääbban som gäller. But don't worry, jag ska självklart gå i skolan först. Idag har jag förmodligen min SO-redovisning om landet! Det ska nog gå bra. Känns som det i alla fall.

 Hur som helst. Ska väl säga det gamla vanliga: "Sitter här och dricker te". Och jag är grymt trött! Alltså verkligen åh varför somnade jag inte tidigare!?!? Nåväl, shit happens. Igår var det träning igen. Fotboll är den bästa sporten. Kära kära kära fotboll. Lite jobbigt när vi måste köra massa "idioten"-liknande övningar, men vad gör man inte liksom?

 Haha wupsi, mamma frågade nyss pappa vad han önskar sig - tur att hon sa det för att jag hade helt glömt bort att pappso fyller år den 27e! Får väl kika runt lite i täby då..


Adjöss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!