onsdag 18 april 2012

Godermorgon till er alla.

En ny dag har tagit vid och den börjar jag med: GÄSPNING. Alltså mina ögon säckar ihop?! Jag kände inte alls av att jag var trött igår, så jag tittade på Gossip Girl till halv tolv, och sen tvingade jag mig själv att somna. Och nu är jag svintrött?!
 Det är någonting med onsdagar tror jag. Är alltid jättetrött på engelsklektionen som är första lektionen av onsdags-dagen, vilket är konstigt då jag tycker om engelska, men är mer trött under den lektionen än vad jag är på typ biologi+matte-morgonen på måndagarna!

 Nåväl. Jag brukar klara mig. Sitter här och dricker te och har en lugn stund, kanske piggnar till. Imorgon får jag inte vara såhär trött, då är det ju nationella! Omagaaaaaaaaaaaaad. Nej jag är inte så "panikig" av detta. Inte alls faktiskt. And I'm dead serious. Over and out.


ooooooch ta-kort-med-koppen-tanten är tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!