söndag 22 april 2012

Hemmaaaaa-AAA-aaaaaaa

(om ni undrar så försöker jag härma den här "Hemma"-reklamen med rubriktexten där de sjunger.. ja sådär. alltså jag är så dålig på rubriker nuförtiden? det kommer och går hoppas jag)

And I'm home!

Vi har haft det så mysigt i Västerås. Världens bästa lag. Sköna träningar och idag spelade vi en riktigt bra match! (4-1 till oss mot Syrianskas damlag!!). Mycket skönt med vinst. Vädret hade sett bättre dagar dock, men vi klarade oss. Det var inte spöregn direkt men det duggade och var ruggigt i luften. Stackars mamma och alla som stod och titta på..
 Victoria plattade även mitt hår i helgen! Det var platt ett tag men jag tror naturen liksom satte ner foten och sa nej. Nu efter dagens dusch är det lockigare och mer afro än någonsin, så denna plattning måste ha haft motsatt effekt?


Tjabba. /Trollet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!