tisdag 3 april 2012

Now my heart stumbles on things I don't know.


Här sitter jag som ett litet mini-afro och vinkar i spegeln. Lyssnar på musik, det gör jag också. Ska snart hoppa in i lillduschen och göra mig ren och fin. Eller kanske ta lite ricinolja innan? We'll see. Nu är jag i alla fall färdigprovad (alltså från alla kläder) så nu kan jag ta't lungan resten av kvällen. Kolla på Entourage?

 På tal om Entourage, mannen som jag har lånat boxarna av, självaste Pierre, var här idag! Han hämtade mig efter skolan så satte vi oss i soffan och spelade super mario. Fyfan vad dåliga vi var. Jag brukar vara jättebra på det (eller okej, inte dö hela tiden i alla fall) men idag gick det inte. Vi dog stup i kvarten. Nåväl, vi kom till en ny värld i alla fall. Men vi har inte klarat bossen än, så den får jag ta mig an själv!

Nä, orkar inte med ricinolja tror jag nu när jag tänker efter..

1 kommentar:

Kommentera här!