torsdag 19 april 2012

Våga satsa våga vinna.

Idag har jag både skrivit nationella prov, sprungit fem kilometer och hängt tvätt. Mormor har kommit förbi också och vi har tittat på bilder från resan och fikat. Och jag har även fixat min dräkt till plojfotot på måndag. Kommer bli svinbra. Hihohiho.

 Imorgon bär det av till Västerås, även kallat Gurklandet. Det är där träningslägret kommer äga rum och det kommer bli riktigt najs. Vi har liksom tillgång till bastu och bubbelpool?!?! Och gym om vi vill! Haha! Soft.
 Har förövrigt precis övertalat Amanda att vara Batman på plojfotot. Detta kommer bli grymt.

sitter här i soffan och tittar på gossip girl med pappas superhörlurar som STÄNGER UTE ljudet från "omvärlden" och bara fokuserar på rösterna från datorn. narre. 
hur som helst. vad händer med min hals? varför är den så skelettig? den som brukar fyllas med dubbelhakor hela tiden. nåväl. jag gör en fin pose för att jag är lite trött på dessa "le och va snygg"-bilder som alla bloggare lägger upp hela tiden. visst kan jag göra't men jag gillar grimaser. det blir så mycket roligare? inte för att den här bilden var speciellt roligt dårå. och jag har en fråga. "grimaser" heter det ju, varför uttalar man s:et med ett schhhh? (eller är det bara jag?)


 OM VI INTE HÖRS, HA EN BRA HELG SISTAAAHS AND BROTHAAAS /peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!