tisdag 24 april 2012

Vill du höra ett halvsexigt skämt? "Tre".

Hemma från dag ett och jag har klarat mig galant. Fysen idag gick verkligen suveränt. Jag och Louisa klarar allt (hehe). Och racketsporterna squash och badminton gick superfint det med. Är nog en naturtalang. Verkligen. Nej så dålig är jag inte. Squash var så otroligt svårt och det blev bara svårare när jag och Louisa skrattade så mycket att vi tillslut låg på golvet - svårt att slå bollen som studsar då.

 Nåväl, nog om dagen. Ser fram emot imorgon, då är det klättring som gäller! HUH!! Är så taggad!!! Klättra är faktiskt grymt kul. Nej nu ska jag inte skriva mer, ska faktiskt hänga tvätten och göra lite matte-stenciler så att jag övar till nationella nästa vecka. Hjälp.


Var ett tag sen jag tog en virvelbild så jag tänkte "jag tar en virvelbild".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!