tisdag 3 april 2012

You were only waiting for this moment to arrive.

Vaknade fyrtio minuter innan den bestämda tiden för att mobilen skulle alarm-plinga. Skulle gått upp halv nio, men vaknade i stället tio i åtta. Nåväl, jag känner mig utvilad så mig gör det ingenting. Får ju liksom tid till att skriva ett blogginlägg?! Superduper.
 Idag börjar jag tio över tio och då ska jag både ha en diskussion om hållbar utveckling och skriva en bokrecension på boken Doktor Glas. Vet inte hur denna bokrecension kommer gå till då boken är skriven för hundra år sedan och har ett mycket förvirrande språk. Och idag blir det lyx-skjutsning också! Mariapia skjutsar mig och sen kan Pierre komma och hämta mig. How lovely! Har blivit riktigt trött på min cykel.

 Nu ska jag äta upp min yoghurt med cheerios. (se där, ny frukostvana!)



Varför ser inte min frukost lika god ut? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!