torsdag 31 maj 2012

Du får leva med det resten av ditt liv, du får leva med det i all evig tid.

Spelade match igår vilket jag glömde säga, wupsi. Nåväl, vi vann med 4-0! Alltid trevligt med lite vinst på en onsdag. Men nu ska vi faktiskt prata om torsdag:

Vad är det för väder? Blä. Åh jag lider verkligen med de stackars studenterna. Vi hade idrottslektion i detta. Fotboll i SPÖregn. Lagom skönt måste jag säga. Hoppas vädret bättrar på sig lite till träningen i kväll! Då blir det ännu mer fotboll. Woop woop.

 Efter en cykeltur från IP hem till mitt lilla hus är jag ganska så genomfrusen och blöt. Men det positiva är att mitt afro är borta......


Nä inte riktigt va? Det verkar aldrig gå bort? Kommer få leva som afrowoman i resten av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!