måndag 28 maj 2012

För en tystnad mellan väggarna som skar genom cement.



Den här filmen bestämde jag och Elin att vi skulle se. Premiär den 8e juni. Verkar bra!

 Igår kom jag hem från Hudik. Vet inte om jag sa det, men i lördags så åkte jag, mamma och pappa upp till Anette och hade det trevligt men sen var det dags att åka hem dagen efter. När vi kom hem smög jag ut och köpte blommor till mamma och efter det gick jag och Elin på bio faktiskt. Vi såg The Dictator, och den var rätt rolig men ingen toppenfilm. Efter det gick vi till Tibblevallen, mötte upp Victoria, Melanie och Tua och tittade på Teddes match.

 Idag är det studiedag och jag ska förmodligen leka med Matilda, men just nu tittar jag på Sjunde Himlen på femman, så mysig serie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!