onsdag 9 maj 2012

“If everyone demanded peace instead of another television set, then there'd be peace.”

citerar John Lennon såhär på kvällskvisten, tycker han hade många kloka ord må jag säga.



Här sitter jag och borstar gaddarna (fast nu har jag faktiskt lagt mig i sängen och är färdigborstad). Ingen uppdatering alls idag. Har varit för upptagen med att sitta och storböla framför Grey's. Nu är jag på säsong sjuuuuuuuu. Woop woop. Jag känner att allt plugg börjar långsamt men säkert dra ner mig i ett stort svart hål för högen blir bara större. Har konsumentkunskapsprov om två veckor, en kemilabb (som jag verkligen behöver hjälp med) ska göras, musikhistoria ska skrivas, matte nationella ska göras, spanskredovisning och.. jag tror jag har fått med allt för tillfället. Nåväl, Grey's Anatomy kallar. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!