tisdag 29 maj 2012

Impossible.

Då var den här dagen slut. Skönt. Av 24 timmar har jag spenderat 3 timmar och femtio minuter i skolan. Inte fy skam det. Men imorgon har jag inte denna lyx. Börjar dagen med en engelsklektion där en engelskdiagnos ska göras, som jag inte har pluggat till. Fast egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska plugga och jag brukar helt ärligt inte göra det. Plugga till engelska alltså (är ju världens pluggis annars, men det vet ni ju säkert. hoppas det ger resultat på betygen om 11 dagar!!).

 Som jag sa i parentesen. Det är elva skoldagar kvar tills avslutningen. My god. Elva skoldagar kvar av hela grundskolan och sen kommer 9 år av grundskola vara historia. Är lite spänd må jag säga. Inför gymnasiet. Ja det är jag nog mest spänd inför. Kul ska det bli!!!!!
 Något annat som ska bli kul är att jag har match imorgon med damernas reservlag. Kommer bli roliiiiiigt. Hemmamatch kl 20.00 på Vikingavallen (för er som var intresserade liksom).

Nä nu blir det desperate. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!