tisdag 22 maj 2012

Painted by numbers.


Hello all readers. Giving you the evil look today. Maha.


NÄÄÄ KAN JAG JU INTE GÖRA?!?! Ni som är så snälla. Förhoppningsvis. *håller tummarna* Dagen i skolan var KORT vilket var SKÖNT. Det har även varit SOLIGT och jag har ätit GLASS. Solero Wild Berries för att vara mer exakt. Kunde visat en bild på det, för att Amanda även kallad Hockeyrumpan tog en på mig och Matilda. Men den la hon upp på instagram, och jag har varken hennes iphone eller instagram då min mobil ser ut SÅHÄR.
 I kväll är det träning som gäller och jag och Elin även kallad Naffen (ihopslagning av Biffen och Nasse, vet ej varför hon skulle heta Nasse och jag Winnie? Som i Winnie the Pooh ni vet. Jag heter Afie, en ihopslagning av Afro, vilket är förståeligt, och Winnie. Ytterst oklart) *återgår till ämnet* vi ska ha ett litet snack om vilken dag bio-mys passar bäst. Här nämligen lite gratis biljetter jag måste göra slut med innan 1a juni, så jag ska ta och gå på massa bios! Until next time darlings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!