tisdag 8 maj 2012

We are the world.

Godmorgon allesammans. Om det ens finns några att säga godmorgon till, ni alla kanske dog av inlägget innan? *hihi*
 Idag har jag sovmorgon och det känns skönt! Har sovit ut och är inte alls lika trött som jag var till exempel igår. Tror det beror på att det är sol och skönt. Mycket härligt. Jag börjar inte förrän 10.10 så jag ska inte åka förrän om en timme typ. Och det enda jag har kvar att göra är att borsta tänderna + sminka mig. Kanske kan fixa mitt rum lite då? Ja det ska jag nog göra.

Bara en liten bild på mina tankar i huvve såhär mitt i inlägget.

 Jag kan också meddela att jag har träningsvärk i rumpa och armar från idrottslektionen igår. Fys och fotboll. Utfallssteg över fotbollsplanen tar alltså. Och göra 10 armhävningar, sen 9, sen 10, sen 10 smala, sen 10 breda..... ja det tar också. Calle och Adde, som höll lektionen förstår nog inte att jag inte pumpar mina muskler som dem. Nåväl, bra med lite träning i alla fall. Har inte varit på gymmet på typ över en vecka? Men å andra sidan har jag ju lite ont i höften. Ska nog pallra mig dit idag/imorgon/på torsdag/fredag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!