tisdag 29 maj 2012

Wish I stayed.

Första skoldagen på veckan idag! Och det är tisdag. Så trevligt. Och dessutom har jag sovmorgon till 10.10. Perfa. Slutar 14 så jag tror det kommer bli en rätt chill dag. Och efter skolan ska jag åka till mormor och spela lite kort och prata skit. Titta på hennes nya telefon ska jag göra också. En sån där Doro, med stora knappar, extra högt ljud osv. Haha pratade med henne i telefon igår och hon är verkligen överlycklig över den här mobilen som hon fick i morsdag-present.

 Just nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ser att det är fint väder ute men det blåser väldigt mycket så idag tar jag faktiskt jeans. Fast upprullade. Blir bra det.


Orkade inte gå längre bort från datorn så att man såg hela mig, så ni får nöja er med att inte se mitt huvud eller mina fossingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!