fredag 15 juni 2012

Can you blow my whistle baby.



tjenaretjenare / lite halvnerdrogad tjej

Fast jag är ju faktiskt inte drogad, ser bara ut så. Nåväl. Idag har jag faktiskt varit duktig. Sov till halv tolv, gick upp och tittade på ett desperate-avsnitt och sen satte jag på mig joggingdojjorna och ploppade i hörlurarna och gick ut och sprang. Faktiskt! Trodde aldrig jag skulle kunna hitta den diciplinen. Men det gick bra. 3-3.5 km sprang jag ungefär, och det räcker för mig. Mer utsätter jag mig inte för. Det är för tråkigt helt enkelt.

 Kom hem lagom till grillad lunch och sen satte jag, Maria och pappa upp en fotbollsturnering på fifa. I kväll är det the wave som gäller med Majabaja. Och imorgon är det tacokväll hos Victoriaat och efter det ska jag dra iväg på klassfest, jag har fullspäckat schema jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!