tisdag 26 juni 2012

Egentligen är det ju ganska konstigt, det här med att ha en del av en låttext här?

Min dag med Melanie har varit bra! Mysig. Vi hyrde två filmer (jag saknar dig & sex and the city 2) och köpte godis för femtioåtta kronor sen åkte vi hem till Mels och satte oss i hennes rum. Ytterst mysigt.
 Okej. Jag saknar dig var ingen film för mig. Jag är, precis som Melanie, inget större fan av svenska filmer. Vissa kan vara bra men jag gillar helt enkelt mer filmer som är lite mer "amerikanska". Jag har hört mycket gott om denna film och alla säger att den är så fin och att man gråter så mycket. "Åh, det är typ som Allt för min syster kanske" tänkte jag. DET VAR DEN JU INTE???? Jag fällde inte en enda tår och hela filmen var allmänt oklar. Nää den gillade jag verkligen inte, och Mels instämmer.
 Efter att ha tittat på denna icke-bra-iga film i HUNDRATJUGOFEM minuter så satte vi på satc2 (är cool och förkortar sex and the city 2) och njöt. Vi båda hade visserligen sett den förut, men den är så bra så vi såg den igen. Tror faktiskt jag ska titta på själva serien sex and the city. Tittade på några avsnitt förut men jag kom av mig. Ska ta upp satc-tittandet!


En liten gos-Melanie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!