söndag 24 juni 2012

En dag som så många förut.



Undra hur många av dessa dåliga webb-kamera bilder finns på denna blogg (kände att det där var en lite konstig mening? nåväl). En massa dåliga webb-kamera bilder finns det i alla fall. Bara för att jag är för lat för att ta fram systemkameran och ladda in bilder. Webb-kameran går ju på 3 sekunder liksom.

Jag är nyduschad jag efter mitt gympass. Gymmade i en och en halv timme så nu har jag förbränt lite fett. Så bra då. Om tjugo minuter är det middag som gäller och idag blir det majskyckling! ÅH det är så gott. Bästa kycklingen.
 Hoppas ni har haft en bra midsommarhelg, det har jag haft minsann och den blir bara bättre och bättre. Imorgon är det Maja-dag, då får jag äntligen återse min finaste skatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!