tisdag 19 juni 2012

Hey baby what you doin' over there.

Jag gick hem till Lina efter städningen jag. Vi lagade mat. Falukorv och snäck-makaroner med ketchup och tittade på tv. Vädret har varit så konstigt idag så vi visste liksom inte riktigt what to do.

 Om lite mer än en timme börjar Sverige-matchen och jag är åskådare (från tv:n såklart). Popcorn och choklad och läsk finns so it's all good. Fast egentligen är ju inte all good för att Sverige är ute ur EM liksom. Och dessutom tror jag faktiskt att Frankrike vinner trots att jag med hela mitt hjärta hejar på Svedala. Nåväl, vi får väl hoppas på en bra match i alla fall.


Sitter här i min säng och tar ett foto med solen i ryggen så att hela jag blir lite som en halv-siluett. Nu ser ni klart och tydligt vad jag står ut med varenda dag om ni tittar på huvve mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!