lördag 2 juni 2012

So confused, my heart's bruised.


Tjabba. Som ni säkert ser på bilden är jag med Lina. Vi har precis gjort oss klara. Vi vaknade vid tolv, gick upp och åt frukost och glass till efterrätt, rullade igång The Ugly Truth och bara MYSTE. Finns ju liksom inte så mycket att göra i det här bajsvädret.
 Igår var det ju samma väder och jag var ute och dömde och spelade match. Matchen där jag dömde gick bra MEN FAN VAD JOBBIGT FÖRÄLDRARNA TILL KNODDARNA ÄR. Står och skriker att jag dömer fel och att det skulle vara blå/svart boll.... Frustrerande. Nåväl, matchen med laget gick väl sådär. Vi spelade lika. I alla fall bättre än förlust.

 Idag är vi ganska trötta dessutom så det var skönt med lite film-mys. Vi satt och pratade och drack varm choklad och pratade om allt mellan himmel och jord inpå småtimmarna. Nu ska vi åka och handla, Lina har nämligen erbjudit sig att vara bärhjälp! Idag smäller det, min debut i halv åtta hos Lidmans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!