tisdag 24 juli 2012

Don't bring flowers after I'm dead.

Nyss hemkommen (eller ja jag kom väl hem för en timme sen) från fröken Persson efter en riktigt het natt. Ooooooooooh. Nej jag vet inte vad NI tänker på men jag menar ju självklart att vi har lagat fajitas, tittat på Pearl Harbour och det råkade bli så att jag sov över och det blev väldigt varmt i rummet där vi sov. Trodde ni nåt annat?! Snuskpellar.

 Men nu är jag hemma i alla fall och har fixat till mig lite och sprutat på lite lukta gottgott (idag blev det Fresh Laundry från CLEAN) och jag ska snart ta min snabba racercykel och möta upp Linis, och vi ska sammanstråla för en kaffe eller liknande och ta ett rejält supersnack. Efter det bär det av hemåt igen för att återigen fräscha till mig inför Erik Hassle ikväll! Hej och hå. Någon som har ett Gröna Lund Gröna Kortet att låna ut till mig?


Har ni sett så jag blänker och skiner med min nya halsriiiiiiiing. Från ginatricot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!