måndag 9 juli 2012

Falling inlove with your favourite song, I'm gonna sing it all night long.

Mitt första riktiga dygn har spenderats med Maja. Igår åkte jag hem till min underbaring vid tretiden och bara myste och tittade på film och skitsnackade (och jag skaffade dessutom instagram, jennyliidman heter jag där). Efter en himla bra kväll så var det dags att sova och vi vaknade upp till bio-planer med Amandis. Ice Age 4 stod på listan och den var faktiskt bra! Nu, några shoppingpåsar och lite godis senare så sitter jag i min säng med tunga ögonlock men kvällen är inte slut än!


... Nu lät det som om jag skulle göra något jättesuperduperspännande? Jag vet inte vad ni tycker är spännande men jag ska faktiskt popppa popcorn och titta på Snabba Cash (eftersom jag numera har läst ut den boken). Ganska så jättesuperduperspännande faktiskt.


Shortsen är ett av de tre plagg som låg i mina shoppingpåsar, 50 kr på h&m! Linne köpt i Spanien, från Bershka (som har seglat upp till en av mina favvis-affärer dessutom).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!