tisdag 17 juli 2012

Hos Anette.

Första dagen hos Anette har varit så bra så men nog är man trött efter en dag av hit och dit-åkande. Vi har varit på två brukshundsklubbar, fikat med några och sen åkt hem till Ewa (som har Glimma, sheltien jag var hundvakt till för ett år sedan) och fikat ännu mer. De har fått ett nytt tillskott i hundfamiljen och henne fick jag träffa! En gul labbe, Blixtra. Heeeeeeeeelt underbar. Nåväl, nog snackat om hundar.

 Känner mig extremtrött redan efter en dag och förstår inte hur jag ska kunna hålla det här tempot i en vecka. Jag var liksom uppe SJU imorse? Det är ju som natt för mig i princip eftersom jag sover till halv ett dessa "sommar"-dagar (med citattecken på sommar eftersom det enda vädret vi får är regn och åska).

De två valparna idag! Hector och Blixtra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!