tisdag 31 juli 2012

Say goodnight and go.

Jaha. Då var det bara en dag kvar av juli sen börjar den sista sommarmånaden. Inte för att de två första har varit några riktiga "sommarmånader" men rent tekniskt sett så är det ju faktiskt sommar. Och igår visade vädret sig på sin bästa sida, så jag tog med mig själv och hundskrället Smulan till Skavlöten och hängde med Amanda, Maja och Matilda i solen. Mycket trevlig dag.

 Under denna dag lyckades jag även bli utelåst, så jag ringde Maria och frågade var hon var och om hon hade lagt ut nycklar. "Jag visste att du inte hade några nycklar, men jag sa till mamma att vi inte skulle lägga ut några så att du skulle lära dig att man alltid ska ha med nycklar" blev hennes svar. Tack sa jag och la på och förklarade för Matilda (som jag åkte hem till för att "sitta av utelåsar-tiden") att jag hade en bitch till storasyster. Jag ringde min andra storasyster och hon sa att hon kunde hämta mig om en halvtimme om det behövdes. Då kände jag verkligen skillnaden på mina systrar:
Bitch -----> Ängel.

Nää så bitchig är Maria faktiskt inte. Hon är ganska snäll. (och jag vet att hon förmodligen läser detta).

Kvällen spenderades med Oscar och Engberg och vi hade trevligt men nu blev det här ett väldigt långt inlägg så let's just leave it at that.


Där ligger hon. Den lilla tanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!