onsdag 25 juli 2012

Sju sorger och åtta bedrövelser.

Erik Hassle var väldigt bra live måste jag säga. Cool grabb det där. 87a om jag inte minns fel? Bra är han i alla fall. TGI Friday's var himmelskt. När ni går dit, ta Jack Daniel's Chicken Breast eller vad den nu hette. Mycket mumsmumsmumsigt.

Planen för morgonen var egentligen att jag skulle möta upp Maja för lite gym och sen se vart dagen tar oss men så blev det icke. Vi kände inte för att gymma bort en eller två timmar när Sverige ÄNTLIGEN faktiskt bjuder på sommar och sol, så om sisådär en kvart tjugo minuter så ska jag möta upp henne och hennes mamma för lite handling av maaaaaat och sedan bär det av mot Maja och deras pooooool. Blir en bra dag det här. Sol och bad.

Också måste vi ju ta en k0000l bild.



 Sådärja. (Nä ok den var ganska O-k00l men det var den jag hann ta, för nu ska jag springa iväg!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!