torsdag 16 augusti 2012

Gonna give it to you good gonna give it to you bad.

Dagen har än så länge spenderats hemma framför nya avsnitt av Cougar Town men även på Väsby Golfklubb! Jag gick upp vid halv elva kanske, gjorde i ordning lite frukost och satte mig framför Cougar Town och en timme senare ringer pappso och frågar om jag vill äta lunch med honom. Lite egentid med pappa kan ju inte skada så vi drar iväg till golfklubben och äter lunch. Mycket mycket gott. Idag låg det havsabborre med färskpotatis och citronsås på min tallrik och det var kalasgott verkligen. Så letar ni efter ett bra lunchställe, åk till Väsby Golfklubb!

 Nu är jag hemma igen och det ser ut som om det kommer börja regna (nej det regnar faktiskt ser jag nu), så det blir lite mer Cougar Town!


 Lagom trötta tjejer på bussen hem från Kista igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!