fredag 17 augusti 2012

Greyhound.

Även denna dag har spenderats i Kista, fast med ett annat sällskap i form av min storasyster Maria! Vi letade efter ett par fina skor hon kan ha på sina arbets-intervjuer men hittade tyvärr inga. Nytt i hennes garderob blev en grå stickad tröja och för mig blev det en väska! En svart snygg enkel från h&m. Jag har ingen svart väska och jag behöver en svart som jag kan matcha till min skinnjacka, jag är nämligen inte ett fan av att matcha brunt läder med svart. Sen har jag beställt hem ytterligare en väska från MANGO, den är dock lite mer röd/rosa. Toppenbra ju!

 Om en och en halvtimme är det match med damlagets reservlag och sen ska jag och Victoria (som också ska spela) åka hem till henne för en liten sleepover. Sicken bra fredag.


299 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!