tisdag 14 augusti 2012

I travel the world and the seven seas.

Kom precis hem från en liten Täby-trip samt ett mormorsbesök som även inkluderade lite mat-handling. Jag sitter just nu i skrivande stund och äter rökt lax och njuter. MmmMmmMmm. Fast jag undrar om jag tycker gravad lax är snäppet bättre? Nåväl. I täby inhandlades inte alls mycket, jag lyckades hålla i mina pengar faktiskt! Det blev en Dove "Summer Glow" på Åhléns rea, samt en sushi-lunch med systra mi. Har inte varit i Täby på evigheter och blev helt förundrad över hur det ser ut? Ni som har varit där: Alltså vi kom från parkeringen och in till liksom Sawadee (där vi åt sushi), jag fattade inte var vi var?! De har ju byggt ut och en massa massa.
 Jag köpte ju som sagt ingenting, men jag hittade dock ett par uuuuuuursnygga skor som jag skulle vilja ha till hösten. För niohundranittionio kronor. Hehe. Sen hittade jag en jättefin väska på Åhléns som jag blev alldeles kär och tyvärr hann jag inte stoppa mina kärleks-känslor innan jag såg att det var en Vera Wang-väska för sisådär tusenlappen. Och jag vill ju köpa en iphone i höst också. Just nu skulle jag vilja vara pojken (flickan) med guldbyxorna.



Såhär ser de ut, fast det är liksom lite mer "mocka" än läder. Ajj löv'em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!