torsdag 30 augusti 2012

Ingen fantasi till rubrik förstår ni och jag tycker det är tråkigt att skriva datum.

LAGOM trött jag är alltså. Herregud. Jag sover för lite, men kruxet är att jag inte vill sova på kvällarna men väldigt väldigt gärna på morgnarna när klockan ringer. Men jag ska faktiskt gå och lägga mig snart. Igår kom jag inte i säng förrän klockan tolv för att jag kom hem klockan elva, vi hade ju match. SOM VI FÖRÖVRIGT VANN, 3-0 BLEV DET OCH JAG STOD I MÅL I ANDRA HALVLEK. Väldigt trevligt och bra osv. Att vi vann alltså, kanske inte keeper-grejen. Jag har numera ett ganska rejält skadat knä som är alldeles blått och svullet men jag vet inte vad det är för skada. Hoppas verkligen att det inte är nåt band eller något! Ska kolla upp det där om smärtan inte går över. Har inte tid att bli skadad lizzzooom. (blev ju inte direkt bättre att jag fick en spark på knäet idag på träningen).

NÅVÄL. Nog om skador. Imorgon är det fredag och den ska jag spendera i Tibble Gymnasium respektive Täby centrum. Funderar också på att svänga förbi min gamla skola och säga hej. Sen är det Maja och Vic som står på schemat. Kalas!


Kom nyss på att vi har kanelbullar i frysen, inge glad jag blev nu!!! Kanelbullar MmmmMmmmMm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!