tisdag 7 augusti 2012

Set fire to the rain.

Dagen till ära har spenderats hemma hos Phille med Phille (you don't say?), och Engberg och Stoffe en stund. Det vi har gjort idag är väl i princip spelat fifa. Jag vann ju dåråååååååååååååå


.. Fast sen förlorade jag några gånger också.

 Jag kan ju förövrigt säga att det är bara tisdag idag och jag har inte träffat Maja på två dagar (har alltså lite abstinens?) för att hon är på det här luftvapensmilitär-lägret eller vad det nu heter. Och tränar och blir biffig. En annan har ju inte varit på gymmet på nästan en vecka.. Nemas problemas.


Här är Maja alltså.

 Nä men jag ska faktiskt ta tag i mitt liv och min träning. Jag har nyttighetsvecka nu (och jag åt absolut inte choklad idag nejnej) så imorgon blir det svinhårt pass på gymmet! Springa det ska jag göra på torsdag. Beach 14, here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!