fredag 24 augusti 2012

Spaceman.

Dagarna bara sprang iväg och bloggen liksom kom lite på efterkälken. Ingen uppdatering sen i tisdags! Fyskäms! Nåväl, under dessa dagar har jag:

  • Spelat match
  • Försovit mig
  • Druckit chai-latte
  • Varit i Täby C (varenda dag?!)
  • Fått nya buddies hihi
  • Ätit avskedsmiddag (Anna flyttade till Växjö idag med Pierre idag ju)
  • Varit in tha school (såklart)
Så. Det är väl i princip det jag har gjort. Shit, tre dagars händelser på endast sju punkter?! Vilket liv. Fast iofs har jag ju inte skrivit allting jag har pysslat med. Hiho *hemlighetsfull blick* 
 Dagen till ära har spenderats med Victoriaat och vi har varit i Täby, träffat Richard och sen hem till mig för en liten sushidejt hon och jag. Just nu ligger vi i min säng, softar feeeeettttt med musik och är bara allmänt chilliga. Snart ska vi möta upp herr Richard också, kalasbra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!