torsdag 2 augusti 2012

Yesterday's.

Okej jag får väl uppdatera då. Nu i augusti. Och nu står det 2:a augusti dessutom, VART TOG SOMMAREN VÄGEN OCH VARFÖR GÅR DEN ALLTID SÅ SNABBT? Extremt jobbigt. Nåväl. Igår var jag väldigt buisy hela långa dagen. Den började med stenhårt gympass med Maja klockan elva till ett (har sjukaste träningsvärken i rumpan as we speak), sedan hem för att äta och sen ut med Smulan tillsammans med Linnea och Tjado. Vi tog en långprommis och gick hem till mig efteråt. Sen gick Linnea, jag ringde Lina. Hon kom över och efter ett tag tog vi också en långprommis med Smulan. Hon stannade över på middag som vi två lagade (kräftstjärtspasta, bästa) och åt framför Thelma och Louise, sedan åkte vi och träffade Victoria och tog ännu en promenad. FYRA vänner på en dag, det är väl bra jobbat?
 Vi släppte av Lina och sen hämtade Henke och Jonte upp mig och Victoria så vi åkte till Hägernäs.

 Det var väl det som gjorde min dag "ouppdaterbar". MEN VET NI VAD VI SÅG DÅ?! Det brann ju världens brand vid bensinmacken i Vallentuna. Vi ringde 112 och allting. Och blev dessutom svinrädda eftersom vi trodde att det var själva macken som brann, alltså BENSINDUNKARNA men det var det ju inte. Som tur var.

min middagskompis igår. (dock en flera månader gammal bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!