lördag 15 september 2012

All that I wanted was you.

Gårdagen bjöd på fest vilket var kul, mindre kul att den var i FRÖSUNDA. Alltså landet. Nåväl. Det var mucho folk så det blev liksom inte så folktomt som det brukar vara på landet. Woppa woppa. Kom hem vid halv två och skulle upp klockan sju på morgonen för att samlingen till match var 8.15. Jag sov ju då tills mamma kom och väckte mig 8.20 så jag blev lite sen hehe.

Morgonen har börjat med en fotbollsmatch som sagt, klockan 9.15 och fortsatt med duschning, fixning osv osv (lite godisätning). Just nu gör jag inte alls mycket, ska hjälpa mamma med tvätten som det snälla barn jag äääär. Maria kom nyss in med min gamla drömfångare förövrigt, nu blir det inga mer mardrömmar!


*njuter så mycket att dubbelhakan nästan ploppar fram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!