torsdag 27 september 2012

Don't need another woman.

Igår var jag och mamma i Kista efter maten. Vi åkte vid sju och tog en liten snabb sen-shopping. För mig blev det en ny tischa, och för mamma båda jacka och skor. Jag gick även in på Levi's Store (himla bra affär tyckerja) och testade ett par svarta curve ID jeans. Jag har ju de "klassiska" mellanblå demi curve, men nu är jag sugen på ett par svarta så jag gick in och testade storlek för att sedan skicka med en beställning till min kära far som åker till San Francisco på fredag morgon. Ska även beställa (önska*) ett par låga vita converse (eller svarta? får panik snart) och en Victoria's Secret body spray.

 Så. Då vet ni det.


där ser ni ju en del av min nya tischaaa. Från ONLY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!