söndag 9 september 2012

Färglös som en tår.

Ingen bra uppdatering på helgerna azzzz. Måste det blir ändring på. Men jag har så mycket going on liksom. Nåväl. Min helg har varit bra. Jag har bland annat spelat en a-lagsmatch och en match med mitt vanliga lag, jag har hängt med Vic och Majsan och en massamassa andra peeeps. Vad har jag gjort mer? Sovit har jag gjort. Och jag är nyss hemkommen från mormor, där jag och Maria har varit och ätit lurre (= lunch för er retards som inte kopplade det). Just nu har jag inga planer men lite senare blir det gym (och jag har sån sjuuuuk träningsvärk från matcherna men jag kör ändå ba) med ingen annan än självaste Jonte. Får se om han pallar trycket när han gymmar med mig... Hehe.

 Ni då? Hur har ni haft det? Har er helg varit bra? Vad har ni gjort? Nä juste ingen som kan svara eftersom de som läser den här bloggen inte kan skriva (i kommentarsfältet till exempel). Nää jag ska inte klaga på er hörrni, ni är säkert toppenbra.


skriker ju toppenbra om hela bilden. bra mobil-kamera förövrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!