torsdag 20 september 2012

Good vibrations.

Just nu har jag sex procent kvar (and counting down) av min kära lilla vita fina dator. Men jag får väl helt enkelt vara effektiv och snabb. Dagens achievements är väl att jag har lyckats få in företagsekonomi i skallen (känner mig dock inte helt hundra), ätit lyxmiddag med min familj minus Anna för att fira att Maria har fått jobb (!!!!!), jag har skapat en EKI1a grupp på fejjan och bestämt vilken bok jag ska läsa till min English Class. Boken blev Half the Sky och handlar om typ kvinnors rättigheter och är baserat på true storys OCH SÅ VIDARE. Storasyster Maria tipsade, så jag tänkte okej why not. Ska alltså läsa trehundratretton sidor på fyra veckor UTÖVER mitt plugg. Nåväl, ska väl försöka uppnå någon form av superwoman status så att jag klarar allt detta med bravur.


(har förövrigt fyra procent kvar nu när jag skrivit klart inlägget, inlägg plus fotografering av bild på ynka två procce är värt en applåd tycker jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!