tisdag 25 september 2012

I still remember how it all changed.

Såg nu att jag har missat mitt 2000:e inlägg? Har alltså skrivit 2006 (2007 med detta) inlägg på denna blogg och jag har inte uppmärksammat att siffran på tusentalsplatsen har ändrats. Nåväl, "grattis i efterskott" eller vad man nu säger.

Dagen till ära har spenderats framför samhällskunskapsplugg och naturkunskapsplugg. Och jag kan säga att för första gången i mitt liv hatar jag samhällskunskap mer än vad jag hatar naturkunskap. Naturkunskap är en dans på rosor jämfört med detta helvete. Fick tillslut nog och åkte ner till centrum och köpte sushi, åkte hem och tittade på Big Bang. Men sen pluggade jag lite till. Men efter det tog det stopp, för då åkte jag och Maria till ICA och köpte bakelser + hyrde Hunger Games. SJUKT bra film? Förstår inte hur jag kan ha missat att se den!? Får fem av fem toasters.


Vilken krigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!